Handelsbetingelser

For Dansk Privat Rengøring ApS

Miljøbevidste

Vi skåner kloden ved at bruge miljørigtige produkter

Professionelt team

Vi garanterer et tæt samarbejde med alle vores kunder

Mange års erfaring

Vi kender alt til langt de fleste udfordringer i branchen

Vi er miljøbevidste

Professionelt team

Mange års erfaring

Handelsbetingelser

Vores handelsbetingelser

Dansk Privat Rengøring er berettiget til med øjeblikkelig virkning at ændre disse betingelser.

  • Støvsugning.
  • Gulvvask.
  • Fjernelse af pletfingre.
  • Aftørring / afkalkning af vask og armatur.
  • Aftørring af vandrette flader.
  • Aftørring af stikkontakter.
  • Aftørring af paneler.
  • Aftørring af støv (vandrette flader op til 1,8 meter).
  • Fjernelse af vandopløselige pletter på køkkenskabslåger udvendigt.
  • Aftørring af dørkarm, dør & håndtag (periodisk)
  • Gulvvask.
  • Aftørring af støv (vandrette flader op til 1,8 meter).
  • Aftørring af badeværelsesmøbel.
  • Aftørring af spejl.
  • Aftørring / afkalkning af vask og armatur.
  • Aftørring af wc.
  • Aftørring / afkalkning af bad (Grov afkalkning skal tilkøbes.)
  • Afkalkning af eventuelle brusedøre.
  • Afkalkning af toilet.
  • Aftørring af dørkarm, dør & håndtag (periodisk)
  • Støvsugning.
  • Støvsugning under sofa samt puderne rystes og sættes pænt på plads.
  • Støvsugning og aftørring af sofa.
  • Gulvvask.
  • Aftørring af vandrette flader op til 1,8 meter.
  • Aftørring af støv.
  • Aftørring af paneler.
  • Aftørring af dørkarm, dør & håndtag (periodisk).
  • Støvsugning
  • Støvsugning under sengen (hvis muligt) og evt. tøj på gulvet lægges pænt ovenpå sengen.
  • Støvsugning af paneler.
  • Gulvvask.
  • Aftørring af vandrette flader op til 1,8 meter.
  • Aftørring af støv.
  • Fjernelse af plet fingre.
  • Eventuelt pudsning af skabsspejle.
  • Aftørring af dørkarm, dør & håndtag (periodisk)
  • Følgende bliver ikke tørret af: legetøj, åbne walk-in closet
  • Aftørring af dørkarm, dør og håndtag tages efter behov.
  • Aftørring af billeder, malerier m.m. tages efter behov.
  • Spindelvæv tages efter behov.
  • Hovedrengøring af ovn – derefter vedligeholdelse.
  • Emhætte (maks. 60 cm fra kogeplade ) derefter vedligeholdelse.
  • Grov afkalkning af badeværelse (1 stort badeværelse) derefter vedligeholdes.
  • Aftørring af køleskab 1 gang månedligt (skal være tømt første rengøring i måneden).
  • Aftørring/nedvask af vindueskarme gang om måneden.

1.1 Aflysninger skal sendes til info@dpren.dk og skal ske senest kl. 12.00 hverdagen før.
1.2 Ved afbud efter kl. 12.00 hverdagen før, opkræves halvdelen af prisen på den planlagte rengøring.
1.3 Meldes der ikke afbud før vi står på adressen, eller kan vi ikke komme ind som aftalt, opkræves der fuldt beløb.
1.4 Ved aflysning må der forventes, at der bruges mere tid ved næste besøg – hvilket du vil modtage en særskilt faktura på.

2.1 Dansk Privat Rengøring stiller krav om, at du sørger for oprydning før et rengøringsbesøg, så rengøringen kan udføres grundigt og effektivt.
2.2 Du er forpligtiget til at give Dansk Privat Rengøring besked, hvis der sker ændringer i dine kontakt oplysninger, da den løbende kommunikation og fakturering sker via e-mail.
2.3 Har du specielle ønsker til rengøringsmidler, anvender vi gerne dine egne midler. Bare aftal med din tilknyttede rengøringsassistent, hvor vedkommende kan finde dem og evt. dosering.
2.4 Artikler og midler til udførelse af opgaven er inkluderet i prisen.

3.1 Dansk Privat Rengøring kan flytte et aftalt rengøringsbesøg inden for samme uge, men du får selvfølgelig besked om flytningen hurtigst muligt.

4.1 Såfremt at sygdom eller uforudsete forhindringer skulle opstå, kontakter vi dig hurtigst muligt, og du har to valgmuligheder:

  1. Aflyse rengøringsbesøget uden omkostninger for dig.
  2. Flytte rengøringsbesøget til en anden dag med din faste rengøringsassistent.
  3. Såfremt at din faste rengøringsassistent afholder ferie, vil dit rengøring besøg bliver aflyst.

Såfremt dit planlagte rengøringsbesøg falder på en helligdag, vil din rengøringsaftale blive aflyst.

5.1 Dansk Privat Rengøring opbevarer forsvarligt jeres nøgler i sikret nøgleskab, som tildeles et 4 cifret nummer med findeløn. Skulle nøglen mod forventning bortkomme, sørger vi øjeblikkeligt for at få omstillet alle låse for vores regning. Har kunden alarm, der skal frakobles, skal vi have kode udleveret samt kodeord.

6.1 Alle medarbejdere er lønnet efter overenskomsten.
6.2 Alle medarbejdere har en ren straffeattest og taler enten engelsk eller dansk.
6.3 Medarbejderne bærer synligt id-kort med billede samt arbejdstøj med logo.
6.4 Du får tildelt en fast og pålidelig rengøringsassistent. Dog ved sygdom, ferier eller uforudsete fordringer kontakter vi dig hurtigst muligt.

7.1 Hvis du har bemærkninger til den udførte rengøring, skal du senest 2 dage efter udførelsen melde det til Dansk Privat Rengøring på e-mail: info@dpren.dk. Vores inspektør kigger gerne forbi, hvis der opstår et behov for det.
7.2 Ved reklamation skal pågældende fejl dokumenteres med billede.
7.3 Ved en igangværende sag stilles din faktura ikke på pause, og den skal dermed stadig afvikles.
7.4 Såfremt reklamationen godkendes, kommer din faste rengøringsassistent og udbrede reklamationen. Dette skal dog ske indenfor 2-3 hverdage efter reklamationen senest.

8.1 Der kan forekomme tillægsgebyrer, hvis der skal betales for parkering i området. Gebyret som vi afregner, vil blive videreformidlet på din faktura, eller næstkommende.

9.1 Er noget gået i stykker, eller er der sket andre uheld under besøget, skal dette meldes til vores kontaktmail (info@dpren.dk) senest 24 timer efter besøget. Mailen skal indeholde billeder af det beskadigede.
9.2 Bekræfter Dansk Privat Rengøring skaden, vil sagen overdrages til vores forsikringsselskab. Accepterer forsikringsselskabet ligeledes skaden, vil beløbet blive udbetalt direkte af forsikringsselskabet.
9.3 Ved en igangværende sag stilles din faktura ikke på pause, og den skal dermed stadig afvikles.
9.4 Hvis du har meget dyre genstande eller genstande der ikke kan erstattes samt områder som ikke tåler almindelige rengøringsmidler, så skal du gøre os opmærksom på dette så vi enten kan gå uden om, eller være ekstra påpasselige.

10.1 Vi sender en faktura to gange om måneden hvor datoerne for de udførte rengøringer fremgår, hvorefter du har 5 dage netto. Du kan betale med almindelig bankoverførsel.
10.2 Overholdes betalingsfristen ikke pålægges gebyrer i henhold til gældende lovgivning.
10.3 Såfremt fakturaen ikke betales til tiden fremsendes der først en påmindelse uden gebyr, hvis fakturaen endnu ikke er betalt stoppes rengøringen øjeblikkeligt.
10.4 Hvis rengøringen stopper øjeblikkeligt pga. manglende betaling og derved misligholdelse opkræves der for manglende opsigelse svarende til en måned.
10.5 Alle priser er inkl. moms.

11.1 Første rengøring er uden opsigelse.
11.2 Du har en måneds opsigelse. I opsigelsesperioden kan du ikke aflyse rengøringen, med mindre opsigelsesperioden flyttes tilsvarende. Opsigelsen skal sendes pr. e-mail til info@dpren.dk. Vi modtager ikke opsigelser på anden vis.

12.1 Hvis ikke du ønsker at modtage de bedste tilbud eller nyheder fra Dansk Privat Rengøring via e-mail, kan du sige nej ved at sætte kryds i feltet når du udfylder vores formular om, at få tilsendt et tilbud på privat rengøring
12.2 Du accepterer at vores rengøringsassistenter må tage før og efter billeder af rengøringen, dog må billederne ikke kunne identificere dig/dit hjem.